ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ – 2021
Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ) και το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης (ΙΕΑ) διοργανώνουν, με την τιμητική υποστήριξη του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών, το 8ο Στρατηγικό Συνέδριο:
“Επενδύσεις στην Ελλάδα & Αναπτυξιακή Προοπτική – 2021”.
Από την Επιβίωση στη Σταθερότητα και την Ανάπτυξη.
Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2021, αίθουσα “ΕΡΜΗΣ”, του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών. Ώρες 10.00 έως 17.00.
Διοργανώνεται με τη συνεργασία της Boussias Communications, βάσει των πιστοποιημένων προτύπων ποιότητας και βιώσιμης διαχείρισης εκδηλώσεων, ISO 9001, ISO 14001 και ISO 20121.
Το Συνέδριο πραγματεύεται τη διαμορφωθείσα οικονομική πραγματικότητα και την ανάγκη δημιουργίας κλίματος εμπιστοσύνης στην αγορά, με γνώμονα την ανάπτυξη, την εξωστρέφεια, την καινοτομία και την ενεργειακή επάρκεια, οδηγώντας σε νέο πρότυπο επιχειρηματικότητας.
Αποτελεί πρωτοβουλία συνεργασίας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών και του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης, των επαγγελματικών κλάδων και των παραγωγικών δομών, προς δημιουργία ενός νέου βιώσιμου-παραγωγικού Μοντέλου Οικονομικής Ανασυγκρότησης, την κατάρτιση και υλοποίηση Εθνικού Σχεδίου Ανάπτυξης, με ταυτόχρονη παρουσίαση των πρωτοβουλιών και θέσεών τους για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας.
Η συλλογική προσπάθεια όλων των θεσμικών και κοινωνικών συνιστωσών της χώρας για την αντιμετώπιση της πανδημίας, έθεσε σοβαρή υποψηφιότητα καθιέρωσης της Ελλάδας ως ασφαλούς προορισμού, τόσο στον τομέα του τουρισμού όσο και στον ευρύτερο τομέα των επενδύσεων.
Βασική στόχευση αποτελεί ο εξορθολογισμός της διαχειριστικής μεθοδολογίας, η επαναφορά στην κανονικότητα, η σταθεροποίηση της αγοράς και η μεγιστοποίηση εισροής επενδυτικών κεφαλαίων για τις ελληνικές επιχειρήσεις.
Η σημαντική αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου θα αποτελέσει αντικείμενο εκτεταμένης μελέτης στο Συνέδριο, σε συνάρτηση με την προσπάθεια αποκωδικοποίησης της αλλαγής στην κουλτούρα του καταναλωτή, καθώς εντός του πλαισίου διαχείρισης της “COVID” εποχής, διαφαίνεται η δημιουργία νέου συμπεριφορικού μοντέλου καταναλωτικής συμπεριφοράς.